صفحه اصلی > روزمرگی و اخبار : چت‌بات اختصاصی ایکس‌باکس برای کمک به بازیکنان طراحی شد؛ اجرای نسخه آزمایشی

چت‌بات اختصاصی ایکس‌باکس برای کمک به بازیکنان طراحی شد؛ اجرای نسخه آزمایشی

چت‌بات اختصاصی ایکس‌باکس

ایکس‌باکس برای بخش پشتیبانی، چت‌بات اختصاصی با استفاده از هوش مصنوعی به نام Support Virtual Agent را طراحی کرده تا به کمک اطلاعات موجود در بخش پشتیبانی ایکس‌باکس، سوالات و مشکلات بازیکنان را برطرف کند.

بخش پشتیبانی مجازی هوشمند ایکس‌باکس به نام Support Virtual Agent، به صورت کامل توسعه نیافته و هنوز در حال بهبود است اما نسخه آزمایشی آن در دسترس کاربران Xbox Insider در ایالات متحده قرار گرفته است. این ابزار به‌عنوان بخشی از برنامه آزمایشی مایکروسافت، فعلا برای تست‌کنندگان این برنامه منتشر شده و در آینده به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

برنامه Xbox Insider یکی از برنامه‌های اختصاصی مایکروسافت برای تست ویژگی‌های جدید سیستم ایکس‌باکس و ویندوز 10 و 11 است و کاربرانی که به این برنامه می‌پیوندند، می‌توانند بازخورد خود را درباره به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های در حال توسعه ارائه دهند. برای عضویت در این برنامه، باید اپلیکیشن Xbox Insider Hub را روی کنسول یا رایانه شخصی خود نصب کنید.

تلاش‌های ایکس‌باکس برای جذب مخاطب!

به گفته مدیر ارشد پروژه در مایکروسافت گیمینگ، این چت‌بات برای کمک به بازیکنان ایکس‌باکس طراحی شده تا مشکلات مربوط به کنسول و بازی‌های خود را به‌سرعت و کارآمد حل کنند. این چت‌بات می‌تواند اطلاعات مورد نیاز را از سایت support.xbox.com استخراج کرده و پاسخ‌های مرتبط با مشکلات کنسول و بازی‌ها را به کاربران ارائه دهد.

چت‌بات اختصاصی ایکس‌باکس

طبق گفته‌های او، بازیکنان با کمک این هوش مصنوعی می‌توانند سوالات خود را از طریق متن یا صدا مطرح کنند و اگر چت‌بات قادر به حل مشکل کاربر نباشد، امکان گفت‌وگو با یکی از کارمندان بخش پشتیبانی Xbox فراهم می‌شود؛ البته این درخواست تنها در صورتی امکان پذیر است که در ساعات کاری پشتیبانی ایکس‌باکس انجام شود.

سال گذشته، مایکروسافت قراردادی چندساله با شرکت Inworld برای توسعه ابزارهای گفت‌وگو و داستان‌پردازی هوش مصنوعی منعقد کرد. شرکت Inworld، تابستان گذشته با یک ماد جدید برای بازی GTA V که امکان صحبت با NPCها به‌وسیله هوش مصنوعی را فراهم می‌کرد، توانست توجهات زیادی را جلب کند.

هرچند که تعداد فروش کنسول‌های ایکس‌باکس، بسیار کمتر از دیگر رقبا بوده اما همچنان شاهد تلاش‌های این تیم برای بهبود شرایط هستیم. این ابزار هوشمند می‌تواند فرایندهای پشتیبانی را سرعت بخشیده و بازیکنان را در حل مشکلات به شکل سریع‌تر و کارآمدتر یاری کند. نظر شما راجع به این تکنولوژی چیست؟ آیا این اقدام مایکروسافت، شرکت سونی را به استفاده از هوش مصنوعی تشویق می‌کند؟

برای دریافت هرگونه اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی و فناوری به وبسایت  فیسیت  سربزنید و تمام اطلاعات دنیای گیم را در  گیم‌مانیاک  مطالعه کنید. 

امیرحسین چروم

عاشق دنیای گیم و هر چیزی که کوچک‌ترین ربطی بهش داشته باشه! سعی می‌کنم از جدیدترین خبرها مطلع بشم و اونا را با شما به اشتراک بذارم. اگر سوال یا مشکلی داشتید، می‌تونید به پیج من در اینستاگرام یا تلگرام مراجعه کنید.
پست های مرتبط

استفاده از آنریل انجین 5 باعث نگرانی طرفداران Borderlands 4 شده است

جدیدترین تریلر بازی Borderlands 4 در مراسم گیم اواردز 2024 نمایش داده…

وبسایت Sweet Baby از دسترس خارج شد؛ خداحافظی با منفورترین فعال صنعت گیم؟

شرکت Sweet Baby، یکی از فعالان صنعت گیم است که به دلیل…

۲ دی ۱۴۰۳

بازی معرفی نشده ترمیناتور رده‌بندی سنی دریافت کرد!

ظاهرا یک بازی جدید براساس جهان ترمیناتور در دست ساخت قرار دارد…

دیدگاهتان را بنویسید