صفحه اصلی > روزمرگی و اخبار : بازخوردهای اولیه بازیکنان به $Fairgame بسیار منفی است؛ بتل رویالی پیچیده و خسته‌کننده!

بازخوردهای اولیه بازیکنان به $Fairgame بسیار منفی است؛ بتل رویالی پیچیده و خسته‌کننده!

$Fairgame

متاسفانه بازی لایوسرویس بعدی سونی نیز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و بازخوردهای اولیه بازیکنان Pre-Alpha نشان می‌دهد که مشکلات فراوانی در بخش گیم‌پلی و طراحی کلی این اثر وجود دارد.

تجربه بازیکنان از نسخه Pre-Alpha بازی $Fairgame منتشر شد

سازندگان $Fairgame به منظور آزمایش کیفیت بازی خود، چندین تست Pre-Alpha بسته انجام دادند و نتیجه به دست آمده نشان می‌دهد که با یک اثر خام و غیرجذاب روبرو خواهیم بود. طبق گزارش افراد حاضر در این تست، این بازی ترکیبی از دو سبک بتل رویال و اکسترکشن (Extraction) می‌باشد و بازیکنان در تیم‌های چندنفره، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا از گاوصندوق‌های ثروتمندان دزدی کرده و به نوعی در نقش رابین هودهای مدرن ظاهر شوند اما طبق گفته تسترها، این بازی بسیار سنگین و دارای مشکلات متعدد در گیم‌پلی می‌باشد.

یکی از تسترهای این بازی از طریق پیامی اعلام کرد:

«گیم‌پلی به شدت کند و گیج‌کننده است… چیزی شبیه ترکیب Fortnite و The Division اما با اجرای ضعیف.»

بازی $Fairgame یکی از معدود پروژه‌های باقیمانده لایوسرویس سونی است که هنوز لغو نشده و سونی امید بالایی به موفقیت دارد اما همانطور که در پادکست Sacred Symbols نیز تایید شد، وضعیت فعلی بازی به‌هیچ‌وجه رضایت‌بخش نیست و حتی برخی از توسعه‌دهندگان تیم نیز نگرانی‌های خود را نسبت به آینده بازی اعلام کردند.

نکته جالب‌تر اینجاست که Jade Raymond، موسس استودیوی سازنده بازی $Fairgame یعنی Haven Studios اخیرا از این تیم جدا شده و شک و تردیدها نسبت به وضعیت توسعه بازی را بیشتر کرده است.

$Fairgame

گزارشات نشان می‌دهد که بازی $Fairgame در ابتدا برای انتشار در سال 2025 برنامه‌ریزی شده بود اما مشکلات فنی و طراحی، انتشار آن را به 2026 موکول کرد. این تاخیر می‌تواند فرصتی برای بازنگری اساسی در ساختار بازی باشد اما با توجه به شکست‌های قبلی سونی در پروژه‌های لایوسرویس، احتمال موفقیت آن بسیار پایین است.

در حال حاضر، ترکیب ناهماهنگ سبک‌ها، گیم‌پلی نسبتا خسته‌کننده و بازخوردهای منفی اولیه نشان می‌دهد که با یک اثر شکست‌خورده دیگر روبرو خواهیم بود و اگر سازندگان موفق به بهبود بازی نشوند، احتمالا ضرر بزرگ دیگری به سونی وارد خواهد شد. باید عملکرد سازندگان را در آینده مشاهده و بررسی کنیم.

برای دریافت هرگونه اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی و فناوری به وبسایت  فیسیت  سربزنید و تمام اطلاعات دنیای گیم را در  گیم‌مانیاک  مطالعه کنید.

امیرحسین چروم

عاشق دنیای گیم و هر چیزی که کوچک‌ترین ربطی بهش داشته باشه! سعی می‌کنم از جدیدترین خبرها مطلع بشم و اونا را با شما به اشتراک بذارم. اگر سوال یا مشکلی داشتید، می‌تونید به پیج من در اینستاگرام یا تلگرام مراجعه کنید.
پست های مرتبط

مدیران ارشد استودیوی سازنده Smite 2 اخراج شدند!

تعدیل نیروی گسترده در صنعت گیم همچنان ادامه دارد و این بار…

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

سازندگان ماد دست به کار شدند؛ امکان تجربه دو نفره Elden Ring: Nightreign فراهم شد!

استودیوی فرام‌سافتور در هنگام معرفی Elden Ring: Nightreign، خبر از امکان تجربه…

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

هیجان‌انگیزترین بازی ایکس باکس از نظر طرفداران مشخص شد؛ شما منتظر کدام بازی هستید؟

بازیکنان در یک نظرسنجی جدید، موردانتظارترین اثر شرکت ایکس باکس که در…

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید