سازنده آثار موفقی همچون Alan Wake و Control در انتشار اولین بازی چندنفره خود با شکست روبرو شد. برخلاف انتظارات، FBC: Firebreak نتوانست رضایت بازیکنان را جلب کند و استودیوی رمدی را مجبور به واکنش رسمی کرد.
بسیاری از طرفداران در انتظار جدیدترین ساخته استودیوی رمدی بودند اما عرضه ناقص FBC: Firebreak باعث شد تا موجی از نظرات منفی در پلتفرمهای مختلف به ثبت برسد. کاربران با اشاره به محتوای محدود و عدم تنوع در دشمنان، سلاحها و نقشهها، نارضایتی خود از بازی را به گوش سازندگان رساندند و اکنون استودیوی رمدی برای بهبود شرایط، بیانیهای را با بازیکنان به اشتراک گذاشته است.
واکنش رمدی به شکست بازی FBC: Firebreak
سازندگان از طریق پستی اعلام کردند که انتشار اولین بازی چندنفره، اتفاقی هیجانانگیز بوده اما ظاهرا مشکلاتی وجود داشته که باعث ناراحتی بازیکنان شده است. این استودیو تاکید دارد که بخشی از ویژگیها در آینده نزدیک بهبود خواهند یافت و بخشی دیگر نیازمند بررسی بیشتر خواهند بود.
در حال حاضر چندین آپدیت مختلف برای بازی منتشر شده و تعداد زیادی از مشکلات را برطرف کرده است. طبق اعلام رسمی، اصلاحاتی شامل بهبود رابط کاربری (UI) و آموزشهای درون بازی، افزایش سرعت پیشرفت بازیکنان در باز کردن آیتمها و مراحل، و همچنین تغییرات ساختاری در سیستم “Job”های بازی اعمال شده است.
هرچند FBC: Firebreak به تغییرات بیشتری نیاز دارد اما آپدیتهای اخیر باعث بهبود فضای بازی شده است. استودیوی رمدی نیز تاکید کرده که تغییرات اخیر، تنها آغاز راه است و در هفتهها و ماههای آینده شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات خواهیم بود.
اگر به خاطر داشته باشید، رمدی پیش از انتشار بازی اعلام کرد که موفقیت این اثر به فروش 3 تا 4 میلیون نسخهای بستگی دارد و در صورت شکست، میتواند تاثیر بسیار منفی در آینده استودیو داشته باشد. با این حال، بازی FBC: Firebreak تاکنون به یک شکست عظیم تبدیل شده و در صورت عدم موفقیت در جلب رضایت بازیکنان، احتمالا شاهد تعدیل نیرو در تیم آنها خواهیم بود.
برای دریافت هرگونه اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی و فناوری به وبسایت فیسیت سربزنید و تمام اطلاعات دنیای گیم را در گیممانیاک مطالعه کنید.