شرکت اپل در پیامی هیجانانگیز، خریداری اولین استودیوی بازیسازی خود را تایید کرد. این تیم کوچک و خلاق به نام RAC7، سابقه ساخت بازیهایی مانند Sneaky Sasquatch برای Apple Arcade را در کارنامه خود دارد.
استودیوی RAC7 در سال 2014 توسط جیسون انیس (Jason Ennis) و جسی رینگروز (Jesse Ringrose) در ونکوور کانادا تاسیس شد و تاکنون آثاری مانند Dark Echo، Splitter Critters و بازی معروف Sneaky Sasquatch را توسعه داده است.
اپل استودیوی RAC7 را خریداری کرد
طبق گزارش وبسایت Digital Trends، هدف اصلی از خرید استودیوی RAC7، کمک به تیم و گسترش محتوای بازی Sneaky Sasquatch است و قصد دارند با پشتیبانی از آنها، تجربهای عمیقتر و سرگرمکنندهتر برای کاربران Apple Arcade فراهم کنند.
سخنگوی اپل در رابطه با این خریداری اعلام کرد:
«ما عاشق بازی Sneaky Sasquatch هستیم و از اینکه تیم خلاق RAC7 به اپل پیوسته، هیجانزدهایم. ما همچنان به ارائه تجربههای جذاب برای کاربران Apple Arcade با همکاری توسعهدهندگان بزرگ در سراسر جهان ادامه خواهیم داد.»
اپل به همکاری با دیگر توسعهدهندگان بزرگ اشاره کرده اما خریداری اولین استودیوی بازیسازی میتواند نشانهای از تصمیم آنها برای ورود جدی به صنعت گیم باشد. با توجه به رشد چشمگیر بازار بازیهای موبایلی و موفقیت نسبی Apple Arcade، احتمالا در آینده نزدیک شاهد حضور پررنگ این شرکت تکنولوژی در زمینه گیم خواهیم بود.
البته همانطور که میدانید، برخی بازیهای بزرگ مانند سری رزیدنت اویل یا اساسینز کرید میراژ برای سیستم عامل iOS منتشر شدند اما آمار نشان میدهد که استقبال کاربران از آنها بسیار پایین بوده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. شاید همین دلیل، اپل را به خریداری استودیوهای کوچک و توسعه بازیهای مخصوص موبایل تشویق کرده است.
باید منتظر اخبار جدید از بازیهای انحصاری استودیوی ARC7 برای اپل باشیم و عملکرد آنها را در آینده بررسی کنیم. به نظر شما هدف اپل از خرید اولین استودیوی بازیسازی، آغاز مسیری تازه در صنعت گیم میباشد یا تنها هدف آنها، گسترش محتوای Sneaky Sasquatch و بهبود Apple Arcade است؟
برای دریافت هرگونه اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی و فناوری به وبسایت فیسیت سربزنید و تمام اطلاعات دنیای گیم را در گیممانیاک مطالعه کنید.