استودیوی Bloober Team در روز گذشته به ساخت بازیهای بیکیفیت اعتراف و اعلام کرد که تیم سازنده قصد دارد از این دوران عبور کند و وارد مسیری تازه شود. طبق گفته او، موفقیت ریمیک سایلنت هیل 2 اتفاقی نبوده و حاصل تلاش فراوان تیم توسعهدهندگان است و از این پس شاهد بازیهای فوقالعاده از این استودیو خواهید بود.
بلوبرتیم در طول سالها با فراز و نشیبهای زیادی مواجه بوده است. در حالی که برخی از بازیهای این استودیو مانند Layers of Fearمیان بازیکنان محبوبیت زیادی پیدا کردند اما برخی دیگر نتوانستهاند انتظارات طرفداران را برآورده کنند. با این حال، پس از موفقیت عظیم بازسازی Silent Hill 2، به نظر میرسد که این استودیو در حال ورود به یک دوره جدید است و قصد دارد از اشتباهات گذشته خود درس بگیرد و آثار بهتری خلق کند.
جدیدترین بازی این استودیو با نام Cronos: The New Dawn در روزهای گذشته معرفی شد که داستانی پیچیده درباره سفر در زمان به آیندهای پسا-آخرالزمانی در دهه ۱۹۸۰ لهستان روایت میکند. اطلاعات زیادی در رابطه با این بازی در دسترس نیست اما تریلر و بخشی از گیمپلی بازی نشان میدهد که از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و استودیوی بلوبرتیم دیگر قصد تولید بازیهای ضعیف را ندارد.
موفقیت Silent Hill 2 Remake برای بلوبرتیم نه تنها یک پیروزی بزرگ بود، بلکه به عنوان نقطه عطفی برای ورود به دورانی جدید شناخته میشود. این استودیو اکنون به دنبال خلق آثار بهتر و ماندگارتر در سبک وحشت است.
بلوبرتیم اخیراً در مصاحبهای با GameSpot تأیید کرده که موفقیت سایلنت هیل 2 ریمیک کاملاً برنامهریزی شده بود و نتیجه تلاشهای بیوقفه تیم توسعهدهندگان بوده است. آنها قصد دارند در همین مسیر ادامه دهند و به رشد و تکامل در ژانر وحشت بپردازند. این استودیو که اکنون متشکل از توسعهدهندگانی است که عاشق این ژانر هستند، قصد ندارد به سبکهای دیگر تغییر جهت دهد.
مدیر بلوبرتیم در مصاحبه دیگری که در روزهای گذشته با سایت IGN داشته است، اعلام کرده که به ساخت بازسازیهای بیشتر از سری Silent Hill یا حتی توسعه نسخه جدیدی از این مجموعه علاقهمند است و در صورت پیشنهاد از سوی شرکت کونامی، قطعاً آن را قبول خواهند کرد. با توجه به علاقه استودیو، احتمال ساخت ریمیکهای بیشتر از این سری فوقالعاده در آینده وجود دارد.
نظر شما راجع به این استودیو چیست؟ آیا استودیوی بلوبرتیم میتواند به یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی در ژانر ترسناک تبدیل شود؟