دیوید اورایلی، یکی از کارکنان سابق راکاستار در ویدیویی به تریلر دوم GTA VI واکنش نشان داده و از تجربیات خود راجع به مراحل ساخت بازی صحبت کرده است. طبق گفته او، ساخت این بازی پس از اتمام Red Dead Redemption 2 آغاز شده و از سال 2018 تاکنون در دست ساخت قرار دارد.
اورایلی به مدت 12 سال در استودیوی راکاستار مشغول به کار بوده و سرانجام در سال 2023 از این تیم جدا میشود اما پیش از خروج، مدتی را بر روی پروژه GTA VI کار کرده است. براساس صحبتهای او، شرکت راکاستار در سال 2018 بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر و بلافاصله مراحل ساخت GTA VI را آغاز کرده است.
ساخت GTA VI از سال 2018 آغاز شده است!
هرچند که دیوید اورایلی در ساخت بازی نقش داشته اما به نظر میرسد که حتی او از کیفیت این اثر شگفتزده شده است. اورایلی که تنها در بخش توسعه و دیباگ مشغول به کار بود، بیان میکند که فرآیند توسعه GTA VI نه تنها طولانی بلکه بسیار پیچیده میباشد و پیشرفتهای چشمگیری طی سالهای اخیر در بازی اعمال شده است.
تریلر دوم GTA VI که به صورت ناگهانی توسط راکاستار منتشر شد، موجی از هیجان را میان طرفداران به راه انداخت. این تریلر ترکیبی از گیمپلی و کاتسینهای داستانی است که بر روی کنسول PS5 ضبط شده و بازیکنان را با کاراکترهای این اثر آشنا میکند.
نکته جالب اینجاست که اکنون نزدیک به 7 سال از آغاز مراحل ساخت میگذرد اما پروژه همچنان ناتمام است و برای ساخت به زمان بیشتری نیاز دارد. همانطور که میدانید، بازی برای عرضه در سال 2025 برنامهریزی شده بود اما سازندگان مجبور به تاخیر در انتشار و تعیین تاریخ جدید شدند. البته برخی شایعات بیان میکند که ساخت بخش داستانی به اتمام رسیده و تاخیر صورت گرفته به دلیل عدم آمادگی بخش آنلاین بوده است.
به هر حال، میدانیم که با یک تجربه فوقالعاده روبرو خواهیم بود و به دلیل صرف زمان زیاد برای ساخت، احتمالا بدون مشکلات عملکردی منتشر خواهد شد. به نظر شما این اثر میتواند تمام طرفداران را راضی کند؟
برای دریافت هرگونه اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی و فناوری به وبسایت فیسیت سربزنید و تمام اطلاعات دنیای گیم را در گیممانیاک مطالعه کنید.