صفحه اصلی > بازی کامپیوتری و بازی کنسول و روزمرگی و اخبار : کیچیرو تویاما: بازی Slitterhead بی عیب و نقص نخواهد بود!

کیچیرو تویاما: بازی Slitterhead بی عیب و نقص نخواهد بود!

بازی Slitterhead

سازنده Slitterhead اعلام کرده که این بازی، تجربه‌ای جدید را به بازیکنان ارائه می‌دهد و به دلیل نوآوری‌های به کار رفته، احتمالا دارای عیب و نقص‌هایی خواهد بود.

کیچیرو تویاما، سازنده و کارگردان افسانه‌ای که سابقه ساخت سری بازی‌های سایلنت هیل را در کارنامه خود دارد، جدیدترین اثر ترسناک خود به نام Slitterhead را به زودی منتشر خواهد کرد. تویاما در مصاحبه‌ای با GameRant بیان کرده که این بازی نیز همانند Silent Hill، تجربه‌ای اصیل و تازه به بازیکنان ارائه می‌دهد و به همین دلیل، کاملا بی عیب و نقص نخواهد بود.

یکی از ویژگی‌هایی که تویاما را از دیگر سازندگان متمایز می‌کند، تاکید بر حفظ تازگی و اصالت بازی‌ها است. همانطور که در سری بازی‌های سایلنت هیل نیز شاهد بودیم، تویاما نگرش خاص خود را در بازی‌ها اجرا می‌کند؛ حتی اگر این کار باعث شود برخی از جزئیات بازی کامل به نظر نرسد. به گفته‌ی او، این نگرش در Slitterhead نیز وجود دارد و اصالت و نوآوری باید در اولویت قرار گیرد.

بازی Slitterhead دارای نگاهی تازه خواهد بود

استودیوی Bokeh توسط تویاما و با همکاری جونیا اوکورا، طراح ارشد سری Gravity Rush و کازونوبو ساتو، طراح بازی Puppeteer در سال 2020 تأسیس شد و اولین بازی خود به نام Slitterhead را توسعه دادند. تویاما پس از ترک استودیوی ژاپن سونی در سال 2020، تصمیم گرفت تا به طور مستقل فعالیت کند و بازی‌های اصیل و خلاقانه‌ای را بدون نیاز به بودجه‌های کلان توسعه دهد.

گیمپلی بازی Slitterhead

بازی Slitterhead در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان) برای ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر از طریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز منتشر خواهد شد. این بازی به‌عنوان اولین محصول استودیوی مستقل Bokeh، گامی بزرگ در مسیر خلاقیت و آزادی هنری تویاما محسوب می‌شود و انتظار می‌رود طرفداران بازی‌های ترسناک تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز از آن کسب کنند.

تویاما با اشاره به دوران حضورش در استودیوهای پلی‌استیشن و تغییرات مالی در صنعت بازی، اعلام کرد که هدف اصلی او همیشه خلق بازی‌های اورجینال و اصیل بوده و استقلال او در استودیوی Bokeh به او این امکان را داده تا بدون وابستگی به بودجه‌های سنگین، ایده‌های خلاقانه خود را عملی کند. طبق گفته او، احتمالا برخی مشکلات در این بازی وجود خواهد داشت اما با توجه به سابقه و دیدگاه او، مطمئنا تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه خواهد داد.

برای دریافت هرگونه اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی و فناوری به وبسایت  فیسیت  سربزنید و تمام اطلاعات دنیای گیم را در  گیم‌مانیاک  مطالعه کنید. 

امیرحسین چروم

عاشق دنیای گیم و هر چیزی که کوچک‌ترین ربطی بهش داشته باشه! سعی می‌کنم از جدیدترین خبرها مطلع بشم و اونا را با شما به اشتراک بذارم. اگر سوال یا مشکلی داشتید، می‌تونید به پیج من در اینستاگرام یا تلگرام مراجعه کنید.
پست های مرتبط

استفاده از آنریل انجین 5 باعث نگرانی طرفداران Borderlands 4 شده است

جدیدترین تریلر بازی Borderlands 4 در مراسم گیم اواردز 2024 نمایش داده…

وبسایت Sweet Baby از دسترس خارج شد؛ خداحافظی با منفورترین فعال صنعت گیم؟

شرکت Sweet Baby، یکی از فعالان صنعت گیم است که به دلیل…

۲ دی ۱۴۰۳

بازی معرفی نشده ترمیناتور رده‌بندی سنی دریافت کرد!

ظاهرا یک بازی جدید براساس جهان ترمیناتور در دست ساخت قرار دارد…

دیدگاهتان را بنویسید